Praca i kariera

Oferta pracy

Data publikacji strony: 05-11-2019

Departament Emisyjno-Skarbcowy poszukuje kandydatów do pracy w Wydziale Administracyjno-Organizacyjnym (umowa na zastępstwo)

Do głównych zadań pracownika należeć będzie:

  • koordynacja obiegu dokumentów wchodzących i wychodzących z Departamentu w szczególności dokumentów na temat prac prowadzonych w poszczególnych komitetach ESBC i innych instytucjach UE w zakresie zadań Departamentu oraz wymiana informacji w tym zakresie,
  • współpraca z pracownikami instytucji UE, banków centralnych i innych organizacji zagranicznych,
  • koordynacja w ramach Departamentu merytorycznego przygotowania seminariów i spraw związanych z współpracą techniczną oraz zapewnienie obsługi wizyt delegacji zagranicznych w Departamencie,
  • wykonywanie doraźnych tłumaczeń z/na język angielski korespondencji i dokumentów lub jej weryfikacji,
  • wykonywanie prac administracyjno-biurowych,
  • obsługa organizacyjno-techniczna narad i spotkań kierownictwa Departamentu,
  • wsparcie pracowników Departamentu w bieżących projektach i zadaniach.

Wymagania niezbędne:

  • wykształcenie wyższe, preferowane ekonomiczne lub prawnicze,
  • umiejętność formułowania wypowiedzi w mowie i na piśmie,
  • bardzo dobra znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie (mile widziane potwierdzenie certyfikatem),
  • bardzo dobra znajomość pakietu MS Office.

Wymagania dodatkowe:

  • skrupulatność, dokładność, terminowość i odpowiedzialność za efekty własnej pracy,
  • komunikatywność,
  • zdolność do pracy pod presją czasu, dyspozycyjność,
  • otwartość na zdobywanie nowej wiedzy i otwartość na zmiany.

Mile widziane:

  • doświadczenie w pracy w środowisku międzynarodowym,
  • samodzielne dążenie do podnoszenia kompetencji.

Osoby zainteresowane proszone są o przesłanie CV i listu motywacyjnego do dnia 2 grudnia 2019 r. za pośrednictwem elektronicznego formularza dostępnego poniżej

Aplikuj

Za datę złożenia dokumentów przyjmuje się datę ich rejestracji w systemie. Rekrutacja składa się z dwóch etapów – analizy i oceny złożonych przez kandydatów dokumentów oraz rozmów kwalifikacyjnych. O zakwalifikowaniu do drugiego etapu rekrutacji oraz terminie jego rozpoczęcia kandydaci zostaną poinformowani telefonicznie lub pocztą elektroniczną. Zastrzegamy sobie prawo skontaktowania się tylko z wybranymi kandydatami.

Kontakt

Centrala NBP
ul. Świętokrzyska 11/21
00-919 Warszawa

tel. centr.:
22 185 10 00
e-mail: listy@nbp.pl
NIP: 525-000-81-98
REGON: 000002223
SWIFT: NBPL PLPW
Ta strona używa plików cookies, dzięki którym może działać lepiej.
Aby się dowiedzieć więcej o technologii cookies, proszę kliknąć tutaj: Polityka prywatności NBP »
Aby móc przeglądać zawartość, należy zaakceptować cookies z tej strony Akceptuję