Praca i kariera

Oferta pracy

Data publikacji strony: 21-02-2018

Departament Informatyki i Telekomunikacji poszukuje kandydata do pracy w Wydziale Help Desk w Pionie Wsparcia Informatycznego

Do głównych zadań pracownika należeć będzie:

  • rozwiązywanie problemów technicznych związanych ze sprzętem i oprogramowaniem komputerowym i sieciowym przy użyciu dostępnych narzędzi i procedur,
  • bieżąca obsługa i wsparcie użytkowników (HelpDesk),
  • realizacja zadań z wykorzystaniem podejścia usługowego w IT,
  • współpraca z wewnętrznymi i zewnętrznymi dostawcami oprogramowania,
  • administracja i monitoring działania systemów komputerowych,
  • tworzenie dokumentacji technicznej, opracowywanie specyfikacji technicznej sprzętu i oprogramowania komputerowego na potrzeby zakupów,
  • realizacja raportów z wykorzystaniem MS SQL w środowisku obiektowym,
  • udział w projektach informatycznych wspierających procesy biznesowe.

Wymagania formalne w stosunku do kandydata:

  • wykształcenie wyższe informatyczne,
  • minimum 2-letnie doświadczenie zawodowe przy wsparciu informatycznym użytkowników.

Wymagania kompetencyjne w stosunku do kandydata:

  • znajomość zagadnień, metodologii i narzędzi związanych ze wsparciem użytkowników systemów IT oraz systemów Call Center,
  • umiejętność tworzenia i administrowania bazami danych (My SQL, ORACLE, MS Access),
  • znajomość języka programowania SQL, PHP, JAVA,
  • bardzo dobra znajomość systemów operacyjnych MS Windows (7-10),
  • bardzo dobra znajomość pakietu MS Office, Office 365,
  • umiejętność modelowania procesów biznesowych w języku UML,
  • umiejętność administrowania urządzeniami sieciowymi wielofunkcyjnymi oraz realizacji wsparcia z wykorzystaniem narzędzi do zdalnej konfiguracji sprzętu i oprogramowania,
  • umiejętność analitycznego myślenia, zaangażowanie, kreatywność, samodzielność,
  • podejmowanie inicjatywy, szukanie nowych rozwiązań,
  • umiejętność planowania i organizacji własnego czasu pracy oraz wysoko rozwinięte umiejętności komunikacji i łatwość w nawiązywaniu relacji.

Dodatkowymi atutami będą znajomość branży IT oraz wiedza z zakresu ewidencji wartości niematerialnych i prawnych.

Osoby zainteresowane proszone są o przesłanie CV i listu motywacyjnego do dnia 11 marca 2018 r. za pośrednictwem elektronicznego formularza dostępnego poniżej

Aplikuj

Za datę złożenia dokumentów przyjmuje się datę ich rejestracji w systemie. Rekrutacja składa się z dwóch etapów – analizy i oceny złożonych przez kandydatów dokumentów oraz rozmów kwalifikacyjnych. O zakwalifikowaniu do drugiego etapu rekrutacji oraz terminie jego rozpoczęcia kandydaci zostaną poinformowani telefonicznie lub pocztą elektroniczną. Zastrzegamy sobie prawo skontaktowania się tylko z wybranymi kandydatami.

Stopy procentowe

Referencyjna 1,50
Lombardowa 2,50
Depozytowa 0,50
Redyskonto weksli 1,75

Kursy średnie

Tabela z dnia 2018-06-19
1 EUR4,3113
1 USD3,7316
1 CHF3,7462
1 GBP4,9202
100 JPY3,3971

Perspektywy makro

Dane miesięczne

Dane kwartalne

Wskaźniki i rynki

Zobacz również

Numizmatyka

Kontakt

Centrala NBP
ul. Świętokrzyska 11/21
00-919 Warszawa

tel. centr.:
22 185 10 00
e-mail: listy@nbp.pl
NIP: 525-000-81-98
REGON: 000002223
SWIFT: NBPL PLPW
Ta strona używa plików cookies, dzięki którym może działać lepiej.
Aby się dowiedzieć więcej o technologii cookies, proszę kliknąć tutaj: Polityka prywatności NBP »
Aby móc przeglądać zawartość, należy zaakceptować cookies z tej strony Akceptuję