Praca i kariera

Oferta pracy

Data publikacji strony: 25-04-2019

Departament Informatyki i Telekomunikacji poszukuje kandydatów do pracy w charakterze administratora systemów w Wydziale Systemów Windows

Do głównych zadań pracownika należeć będzie:

  • utrzymanie infrastruktury serwerowej opartej na platformie Vmware i Microsoft Hyper-V,
  • instalacja, konfiguracja, monitorowanie, optymalizacja oraz aktualizacja serwerów Windows,
  • zarządzanie maszynami wirtualnymi, szablonami, kopiami zapasowymi,
  • konfigurowanie i zarządzanie sieciami wirtualnymi oraz pamięcią masową
    na platformie Vmware i Microsoft Hyper-V,
  • utrzymanie wysokiej dostępności i wydajności usług,
  • zapewnienie ciągłości pracy systemów, rozwiązywanie problemów związanych z ich eksploatacją,
  • wsparcie użytkowników, współpraca z serwisami zewnętrznymi oraz z grupami wsparcia (administratorzy),
  • wykrywanie, wstępna diagnoza oraz usuwanie awarii oraz jej skutków,
  • aktualizacja dokumentacji technicznej.

Wymagania niezbędne wobec kandydatów:

  • wykształcenie wyższe (preferowane techniczne na kierunkach: telekomunikacja, informatyka),
  • co najmniej dwuletnie doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku,
  • znajomość języka angielskiego na poziomie umożliwiającym komunikację z serwisem producentów sprzętu i oprogramowania, korespondencję mailową oraz zapoznawanie się z dokumentacją techniczną.

Wymagania dodatkowe wobec kandydatów:

  • doświadczenie w administrowaniu systemem VMware (w tym Vsphere, VCenter, NSX, vSAN),
  • praktyczna znajomość administrowania systemami Microsoft Windows Server 2012/2016/2019 (w tym umiejętność pisania skryptów w shellu),
  • umiejętność i doświadczenie w zarządzaniu usługami Active Directory, Group Policy, DNS, DHCP,
  • doświadczenie i wiedza w zakresie bezpieczeństwa systemów informatycznych oraz sieci,
  • praktyczna znajomość języków skryptowych,
  • umiejętności samodzielnego diagnozowania i rozwiązywania problemów technicznych,
  • samodzielność podczas realizacji powierzonych zadań, odpowiedzialność za realizowane zadania,
  • umiejętność pracy w zespole,
  • odporność na stres,
  • dyspozycyjność.

Mile widziane:

  • znajomość rozwiązań typu NAS, SAN (Dell, NetApp),
  • znajomość sieci LAN/WAN i protokołów sieciowych,
  • znajomość rozwiązań backupowych, w szczególności Veritas Netbackup,
  • znajomość systemów SCCM, WSUS, SCOM,
  • posiadanie certyfikatów potwierdzających wymienione umiejętności.

Osoby zainteresowane proszone są o przesłanie CV i listu motywacyjnego do dnia 26 maja 2019 r. za pośrednictwem elektronicznego formularza dostępnego poniżej

Aplikuj

Za datę złożenia dokumentów przyjmuje się datę ich rejestracji w systemie. Rekrutacja składa się z dwóch etapów – analizy i oceny złożonych przez kandydatów dokumentów oraz rozmów kwalifikacyjnych. O zakwalifikowaniu do drugiego etapu rekrutacji oraz terminie jego rozpoczęcia kandydaci zostaną poinformowani telefonicznie lub pocztą elektroniczną. Zastrzegamy sobie prawo skontaktowania się tylko z wybranymi kandydatami.

Kontakt

Centrala NBP
ul. Świętokrzyska 11/21
00-919 Warszawa

tel. centr.:
22 185 10 00
e-mail: listy@nbp.pl
NIP: 525-000-81-98
REGON: 000002223
SWIFT: NBPL PLPW
Ta strona używa plików cookies, dzięki którym może działać lepiej.
Aby się dowiedzieć więcej o technologii cookies, proszę kliknąć tutaj: Polityka prywatności NBP »
Aby móc przeglądać zawartość, należy zaakceptować cookies z tej strony Akceptuję